S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Kontakt na nás

Benast s.r.o - internetový obchod La Almara
Přítoky 45
Kutná Hora
tel: +420 725 959 137
laalmara@laalmara.cz
č.ú. pro ČR: 9040520159/2010
č.ú. pro SR: 9040520159/8330

Výprodej zboží

Naše cena 45,00 Kč (1,74 EUR)
skladem
Naše cena 57,00 Kč (2,21 EUR)
skladem
Naše cena 229,00 Kč (8,87 EUR)
skladem

Oblíbené zboží

Naše cena 199,00 Kč (7,71 EUR)
skladem
Naše cena 99,00 Kč (3,84 EUR)
skladem
Naše cena 339,00 Kč (13,13 EUR)
skladem

» Reklamace
Jak postupovat při reklamaci

 

Náš tým klade vysoký důraz na kvalitu zboží, které od nás odchází. Každou věc důkladně a opakovaně kontrolujeme tak, abyste v balíčku našli opravdu jen bezvadné a prvotřídní zboží. Každý balíček se zároveň snažíme balit co nejpečlivěji, a to za využití nejrůznějších ochranných materiálů a prvků zabraňující poničení při přepravě. I přes naši veškerou snahu a s ohledem na skutečnost, že náš sortiment je z velké části tvořen opravdu velmi křehkým zbožím, se někdy může stát, že vaše zboží dorází poškozené nebo rozbité v důsledku přepravy. Pro tyto případy jsme pro vás připravili jednotný a stručný návod, jak v podobném případě, kdy ve Vaši zásilce objevíte poškozené zboží, postupovat. Aby mohlo být vaší reklamaci vyhověno, prosíme Vás o spolupráci a dodržení následujícího postupu:

 

Poškození vlivem přepravy:

Převzatou zásilku od přepravní společnosti PPL s.r.o, prosím, vybalte co nejdříve od doručení a zkontrolujte veškeré dodané zboží. V případě zjištění poškození, které evidentně vzniklo během přepravy (rozbité sklo, zlomené části produktů, promáčknutá místa spod.) učiňte následující kroky:

 

1) Pořiďte fotodokumentaci rozbitého zboží tak, aby bylo zjevné, o jakou věc a poškození se jedná.


2) Pořiďte fotodokumentaci veškerého obalového materiálu (zejména ochranný obalový materiál proti rozbití samotného produktu, veškeré výplně přepravní krabice, kartony, bublinové folie, igelity apod.).


3) Pořiďte fotodokumentaci samotné přepravní krabice, zejména štítku s Vaši adresou a štítků označující, že se jedná o křehkou zásilku.


4) Vyplňte elektronický formulář na adrese https://ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace, přiložte fotografie a odešlete.


5) Rozbité zboží včetně obalového materiálu a přepravní krabice uschovejte!!! NEVYHAZUJTE!!!Přepravní společnost si jej sveze k posouzení reklamace.


6) O poškození zboží a nahlášení reklamace nás informujte nejlépe e-mailem na adrese laalmara@laalmara.cz

 

Po náhlášení reklamace se s vámi co nejdříve spokojíme a domluvíme se na kompenzaci vzniklé škody.

Reklamaci vzniklou poškozením během přepravy je zapotřebí nahlásit nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží a je nezbytné dodržet veškeré výše uvedené kroky. Reklamacím, které budou podány později nebo se nebudou řídit uvedenými body, nemůže být vyhověno.

 

 

Vady z výroby:

Pokud jste ve svém balíčku našli zboží s vadou, která je způsobené špatnou kvalitou výrobku nebo si nejste jistí, zda k ní došlo během přepravy, pořiďte fotodokumentaci zboží, krabice a veškerého obalového materiálu a neprodleně nás kontaktujte na telefonních číslech či e-mailu, který naleznete v kontaktech. Reklamaci budeme řešit individuálně a s maximální snahou k vaší spokojenosti.

 

 

Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu:

Nesplnilo zboží vaše očekávání? Nevadí, využijte svého zákonného práva a zboží nám vraťte bez udání důvodu. Zboží je nutné důkladně zabalit a odeslat zpět na naši adresu, kterou naleznete v kontaktech. Jakmile u nás bude zboží doručené, vrátíme vám celou částku zpět. Před odesláním balíčku se s námi, prosím, spojte, abychom vše domluvili k vaší spokojenosti.

 

Výše uvedeným situacím se vždy snažíme předcházet. A pokud se přesto něco nepovede, k nepříjemnostem se stavíme čelem, protože vaše spokojenost je u nás na prvním místě.