Vrátit, co se nehodí, je u nás hračka:
Nevhodný dárek, špatně zvolená barva nebo jste se zkrátka netrefili s výběrem? Vrátit nám, co se nehodí, je opravdu snadné. Jak na to?
- Zboží, které nám chcete vrátit, důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Použít můžete obalový materiál, ve kterém vám od nás objednávka přišla, nebo jakoukoli jinou krabici.
- Balíček zašlete na adresu Bytové doplňky La Almara
Michaela Chvojková, Nový Svět 629, 512 46, Harrachov
- E-mailem nám zašlete zprávu o tom, jaké zboží vracíte a připojte číslo účtu, kam si přejete vrátit platbu. Tuto informaci nám můžete také přiložit rovnou do balíčku, záleží na vás. Nemusíte udávat žádný důvod, proč zboží vracíte.
- Jakmile k nám zásilka dorazí, potvrdíme vám její přijetí a platba bude na váš účet vrácená do 3 pracovních dnů.
Vrátit zboží bez udání důvodu nám můžete do 14 dnů od převzetí objednávky.
Poškození vlivem přepravy:
Doručenou zásilku, prosím, vybalte co nejdříve od doručení a zkontrolujte veškeré dodané zboží. V případě zjištění poškození, které evidentně vzniklo během přepravy (rozbité sklo, zlomené části produktů, promáčknutá místa spod.) učiňte následující kroky:
- Pořiďte fotodokumentaci rozbitého zboží tak, aby bylo zjevné, o jakou věc a poškození se jedná.
- Pořiďte fotodokumentaci veškerého obalového materiálu (zejména ochranný obalový materiál proti rozbití samotného produktu, veškeré výplně přepravní krabice, kartony, bublinové folie, igelity apod.)
- Pořiďte fotodokumentaci samotné přepravní krabice, zejména štítku s Vaši adresou a štítků označující, že se jedná o křehkou zásilku.
- Pořízenou fotodokumentaci nám zašlete e-mailem na adres laalmara@laalmara.cz, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky.
- Rozbité zboží včetně obalového materiálu a přepravní krabice uschovejte!!! NEVYHAZUJTE!!! Přepravní společnost si jej sveze k posouzení reklamace.
Po náhlášení reklamace se s vámi co nejdříve spokojíme a domluvíme se na kompenzaci vzniklé škody.
Reklamaci vzniklou poškozením během přepravy je zapotřebí nahlásit nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží a je nezbytné dodržet veškeré výše uvedené kroky. Reklamacím, které budou podány později nebo se nebudou řídit uvedenými body, bohužel nemůžeme vyhovět.
Vady z výroby:
Pokud jste ve svém balíčku našli zboží s vadou, která je způsobené špatnou kvalitou výrobku nebo si nejste jistí, zda k ní došlo během přepravy, pořiďte fotodokumentaci zboží, krabice a veškerého obalového materiálu a neprodleně nás kontaktujte na telefonních číslech či e-mailu, který naleznete v kontaktech. Reklamaci budeme řešit individuálně a s maximální snahou k vaší spokojenosti.
Výše uvedeným situacím se vždy snažíme předcházet. A pokud se přesto něco nepovede, k nepříjemnostem se stavíme čelem, protože vaše spokojenost je u nás na prvním místě.