Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek. Vaše osobní údaje chránímePro anonymní měření návštěvnosti používáme cookies podle našich podmínek ochrany soukromí.

Potřebujete poradit? Zavolejte:
+420 775 076 699(Po-Pá 8:30-17:00)

Výprodej zboží

Naše cena 139 Kč (5,31 €)
skladem
Naše cena 46 Kč (1,76 €)
skladem

Oblíbené zboží

Naše cena 1 395 Kč (53,26 €)
skladem
Naše cena 69 Kč (2,63 €)
skladem
Naše cena 18 Kč (0,69 €)
skladem

O nás » OHLASY ZÁKAZNÍKŮ

Přidáno: 21.02.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zakoupila jsem rámeček na dvě fotky, kde bylo uvedeno: materiál - dřevo a myslím, že dřevěný není. Ozdoby na něm jsou ulité ze sádry a bojím se, že ten zbytek na tom není lépe. Za cenu více než 300 korun dost drahý špás.

Pro:

Přehled, výběr, rychlé dodání.

Proti:

Možná nepřesné informace o zboží?

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, je mi líto, že jste s rámečkem nebyla spokojena, avšak všechny informace o materiálech, ze kterého je rámeček vyroben, jsou uvedeny pod produktem - je to tedy dřevo a polyresin, ze kterého jsou vyrobeny ozdoby. Domnívám se, že vzhledem ke kvalitnímu provedení rámečku, je cena 249 Kč, odpovídající a jistě ne přemrštěná. Samozřejmě i přes tyto informace, máte nárok zboží do 14 ti dnů vrátit - můžeme Vám jej vyměnit, nebo také vrátit peníze. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. S přáním hezkého dne, Tým La Almary
 

Přidáno: 15.02.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Bylo by skvělé napsat k názvu výrobku i vadu, proč je výrobek posílán ve 2. jakosti. Kdesi v textu pod obrázkem to nemá smysl a stejně mám pocit, že zboží, které mi přišlo, už bylo spíše 3. jakost.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, všechny naše výrobky, které jsou ve druhé jakosti, či jinak poškozené, důkladně popisujeme a fotíme tak, aby si zákazník udělal jasnou představu, o jakou závadu se jedná. Prodávány jsou pak za symbolickou cenu, tak jako tomu bylo ve Vašem případě. Doporučujeme tedy skutečně jediné - ČÍST - žádné informace před zákazníky neskrýváme. S přáním pěkného dne. Jitka Mastná, majitelka obchodu
 

Přidáno: 15.02.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Za mě velka spokojenost.Veci jsou nadherne.Urcite za me nebyl poslední nakup v tomhle obchode.

Pro:

Krasne zboží,dobra komunikace a rychle dodani.Proste super.

Proti:

Nic jsem nenasla

 

Přidáno: 13.02.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Krásné zboží, super komunikace, rychlé dodání. Určitě to nebyl můj poslední nákup, všem vřele doporučuji.

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za milý komentář, velmi si jej vážíme. Ať Vám zboží od nás dělá jen radost! Tereza Vašíčková, La Almara
 

Přidáno: 13.02.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vše perfektní

Pro:

Pohodlí, přehlednost, rychlost dodání

Proti:

o žádných nevím

 

Přidáno: 31.01.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod mohu doporučit. Vše na jedničku. :-)

Pro:

Komunikace obchodu
Důkladné zabalení zboží
Rychlost dodání
Cena doručení

 

Přidáno: 29.01.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod můžu jen doporučit. Velice se mi líbí zboží uvedené na stránkách. Prodávající jsou velmi příjemní.

Pro:

Hezké zboží. Skvělá komunikace obchodu. Objednala jsem si zboží, které na stránkách bylo uvedeno ve dvou barevných variantách. Ihned po odeslání objednávky mi volala paní by mi oznámila, že mají pouze jednu barevnou variantu a zda-li ji chci. Čili jsou pohotoví a příjemní.

Proti:

zatím nevidím žádné

Vyjádření našeho obchodu

Moc děkujeme za Vaše hodnocení, jsme moc rádi, že jste spokojená s naším obchodem a nasim týmem. Vaše La Almara
 

Přidáno: 23.01.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

urcite tento obchod doporucim mi se stojanek osvedcil anavic ma moc pekne provedeni

Pro:

moc hezke zbozi pekna prezentace a dobre ceny